четвер, 23 серпня 2012 р.

модуль 9


Працюючи  над темою ми розповідали один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримаєте від колег, можуть допомогти мені удосконалити приклад та стратегію оцінювання.

Я дізналася як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.

У цій вправі я навчилася визначати, як відрізняються навчальні стилі моїх учнів, та
розглянула шляхи створення для різних учнів умов бути успішними при виконанні ними навчальних проектів.

На мою думку проекти дозволяють учням досліджувати цікаві для них теми, опановувати нові
навички, користуватися їх перевагами та створювати певні «продукти» і виконувати «демонстрації», які відображають їх індивідуальність. При організації проектної діяльності від учнів вимагається здатність самостійно приймати рішення, співпрацювати, брати на себе ініціативу, робити публічні презентації і в багатьох випадках створювати нове власне знання – все це може спочатку викликати труднощі в учнів.




Немає коментарів:

Дописати коментар